Kategoriler

2 Temmuz 2011 Cumartesi

Zor velhasıl!...

Sezgilerinizi, iç sesinizle karıştırmayın!...


Doğru hissederseniz, sezgileriniz sizi yanıltmaz. Fakat iç ses'in çocuksu bi yanı vardır,o da kalbin sesini dinler,ona göre hareket eder.Bu da bazen sizi yanıltabilir. Çoğu zaman iç sesimi dinlerim! Yanıldığım da olur,aldandığım da...Haklıyımdır da ara sıra.Ama vazgeçmem,"Hatayı da sevabı da ben ettim ben buldum" derim,kabullenirim...


"Aşk İnsanı" olmak zor velhasıl!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet