Kategoriler

2 Temmuz 2011 Cumartesi

KAFADAN ÇÜKLÜ ADAMLAR

Allahım,benim bu insanların arasında ne işim var? Yarabbi..Yarabbiii... Sana geliyorum...

Yine sinirlendim!

Oturduğum yerde buluyorum sinirlenecek bir şey illaki...E,done çok...Done done sinir olabiliyor insan rahatlıkla...

Güzel güzel oturuyorum balkonumda...Tavşan kanımı yudumluyorum... Havanın ve nefes alabiliyor olmamın keyfini çıkarıyorum, şükrediyorum... 
Kuş sesleri var, arada iki otomobil geçiyor,birileri bir yerlere gidiyor,köşedeki taksici abiler dedikodunun dibine vurmuşlar ellerinde ince belli, kulak arkası yapılmış cigaraları... 
Komşu Ali Bey,eşi ve kızıyla alışverişe çıkıyor selamlaşarak...
Karşı taraftaki apartmanın benim hizamdaki dairesine yeni taşınan altın kızlar,açmış kapıyı pencereyi temizlik telaşındalar...
Ben müzik bile açmamışım,yaşamın sesini dinliyorum... 
Haydeee... Bir motorlu geçti aniden kendini rallide falan sanarak...Sülalesine giydirdim mevsimlik bir şeyler tabii...
Bu arada bir bisikletli eziliyordu az kaldı şaşkın bir şoförün altında, neyse ki anlaştılar gülümseyerek birbirlerine...Hayret?

Velhasıl, gözlemliyorum, yudumluyorum, keyifliyim... dim...

Yurdum insanı çok görür bazen sana mutluluğu... Hatta kıskanır da bazen mutlu, keyifli olduğun için, herkes'acıların insanı' modunda inleyerek ağlayarak dolaşırken, sen ne hakla gülümsersin hayata? Olacak şey değildir amma bu da başka bir konu tabii...

Tak...Dakka bir - gol bir...
Nasıl bangırdayarak çalıyor hoparlörden apaçi müziği yarabbi... Komşu mahalleler de duyuyor kesin...
Ben ki hoparlörden verilen her türlü yayına karşıyımdır sokakta ki; bu da ayrı incelenmesi gereken bir konu,dağılmayayım bununla da... Çok pis dağılırım çünkü...Ordan oraya,açtıkça açar laf lafı...Bitmez...

Neyse bir baktım,sünnet arabası...Arkasında 7-8 tane araba takipte bağırış çağırış... Çoluğu çocuğu,anası danası herkes bağırınıyor,bi'tarafını yırtıyor "Oğlumuzun pipisi vaaarr!" diye.

Yani; oğlunun pipisinden bir deri parçası alındığı için ERKEK olduğunu ilan ediyor ana babası cümle aleme, davullu-zurnalı bangır bangır!

"Bak oğlum, erkek demek bu organ demek, bu demek sen demek!Bunu kutlayalım da senin kafana bunu kendi elceğizimizle yerleştirelim ki; ilerde lazım olacak. Böylelikle istediğin zaman, ben (annen) dahil tüm kadınları aşağılayabilesin!

Velhasıl potansiyel bir "Kafadan Çüklü" yetişiyor!


Anacım güzelce git doktoruna, kestir biçtir...Hatta mini minnacıkken yap gitsin...Onda bir sorun yok, hem sağlıklı hem de dinimiz gereği diye düşünebilirsin, eyvallah...Her ne sebeptense işte...Ok...
Yap-yaptır...Keyfin bilir! Sonra da al güzel oğlunu, arkadaşlarıyla eğlendiği minik bir parti ver değil mi illaki kutlama yapacaksan ki neyin kutlandığını da anlamış değilim!
Anlat evladına güzelce; 
"Bak yavrum...Bunu yapmamız gerekiyor, senin sağlığın için gerekli...(Ya da nasıl ifade edeceksen işte?) Sen erkeksin evet ama sünnet olduğun için değil, zaten öyle doğduğun için... Ya erkek ya da dişi olarak doğulur ya, ondan! Biraz uğraştıracak seni,bazen canın yanacak ama çabucacık geçecek. İşte bu yüzden, sen üzülme eğlen diye bir parti verelim...
Hani doğum günün için de yapıyoruz ya, onun gibi..." falan de feşmekan de, bir şey de ama illaki de erkekliğin pipisinden ibaret olmadığını anlatmaya başla küçücükten...

Bilgisayar gibi o, alır hemen her şeyi hafızaya kaydeder... Başla öğretmeye minicikten, erkekliğin ne olup ne olmadığını... Varsa kız kardeşi ya da kız arkadaşlarına nasıl davranacağını öğret...
Kadına saygıyı öğret...Önce annesi sonra da bir kadın olduğun için sana saygı göstermeyi öğrensin ki ileride sevgilisine, karısına da aynı özeni gösterebilsin, öğret ona be aptal kadın!..

Babası ile kavganı yansıtma,onun önünde yapma ve ne olursa olsun onun yanında birbirinize saygılı davranacağınız konusunda anlaşın ki, öğrensin minicikten babasının da pipisiyle değil, beyniyle ve yüreğiyle bir erkek olduğunu da model alsın velet!

Kime olursa olsun, dişi bir varlığa ters bir hareketini,sözünü gördüğünde uyar! Kadınların ne hassas ve olağanüstü varlıklar olduğunu anlat...Onu da bir kadın olan, sen doğurdun ya be kadın?! 
Ve elbet onu bir ERKEK gibi yetiştir, anlat ne demektir erkek olmak?

ERKEK olmak; cesur, mert, özü sözü bir, ahlaklı, şerefli, haysiyetli, koruyucu, merhametli, şefkatli, anlayışlı, egoist olmayan, çalışkan, yiğit olmak demektir diye öğret ona be kadın!
 Aslında bakınca bunların hepsi "İyi insan" özellikleri değil mi? Öyleyse, oğluna iyi insan olmayı öğrettiğinde, iyi de bir erkek olarak yetişecektir... 

Kadını sevmeyi öğret oğluna... Kadının-erkeğe, erkeğin de kadına ihtiyacı olduğunu öğret... Beraberce bir bütün oluşturduklarını öğret... Tüm bunları yapabiliyorsan, iyi de bir eşe sahipsin demektir... Baba figürü de önemli çünkü... Ancak konumuz kadın ya?! Hani bir erkeği de bir kadın doğuruyor ve büyütüyor adam (!) ediyor ya? Buradan yola çıkarak, bir erkeğin ERKEK (!) olmasında kadının rolü inanılmaz ölçüde büyük ya hani?.. 

Bir psikopatı, bir tecavüzcüyü, bir hırsızı, bir şerefsizi de bir kadın doğurdu ve yetiştirdi ya? Ona yanıyorum!!! Ve sinirleniyorum... 
Erkekliği bilmem kaç santim fazlalıklı olmak sayan ve öylece ortalıkta dolanan tiplerin 'insan' bile olmadıklarını anlat oğluna be kadın!

Bakıyorum onların haberleriyle dolu gazeteler, tv.ler, dergiler, internet, sokaklar...
" Yapacak bir şey yok mu yahu?" diyorum sinirden deliye dönmüş bir halde! Var! Var! 

KADIN olacaksın önce öz saygısı olan, sonra da bi'zahmet bilinçli bir 'anne' olacaksın ve oğlunu te küçücükten eğiteceksin erkek olmanın doğru versiyonu hakkında! 

Eğitim şart!? Çocuğundan evvel kendini eğiteceksin kadın! Bilmiyorsan bir bilene soracaksın! Bu güne kadar çektiklerini, yaşadıklarını, duyduklarını ve gördüklerini hesaba katacaksın bir 'erkek' yetiştirirken!

Çocuğun eğitimi üniversite okumakla, doktora neyin yapmakla olmuyor... Nice sapıklar duyuyoruz, şiddet eğilimliler, psikopatlar duyuyoruz da inanamıyoruz üniversite mezunu, iş adamı, kariyer sahibi, bilmem neci olduğuna... 
Çünkü onları da senin gibi bilinçsiz ve kendine bile saygısı olmayan 'anne' sıfatındaki kadınlar yetiştirdi şekerim?!

Iıh...

 Eğitim ailede başlar! 
Annede özellikle ve rol model babada!

KADIN OLUN! ANA OLUN! 
ADAM OLUN! BABA OLUN!
DOĞRU DÜZGÜN ERKEK EVLATLAR YETİŞTİRİN!
YETER BE!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet