Kategoriler

24 Temmuz 2011 Pazar

YALNIZLIĞIN MUHALLEBİ KIVAMI'ndan...(Böyle de sevişilmez ki:)

...Bu harika olay, akşam yemeği, onun evinde şarap ve muhteşem bir orgazmla sonuçlandı ki kolay kolay olmam! Ricardo’yla bile yaşamadım böylesini. Gerçi adamın hakkını yememem lazım. Güzel sevişmese, ten uyumu olmasa, ne işim olurdu onunla? Hahaha… Maalesef acı gerçek (!) bu. 
Bir ilişkide iyi ve uyumlu seks varsa, o ilişki daha uzun ömürlü olur. Tartışmaların ardından barış yatakta imzalanmaz mı zaten?
Ayrıca zaten hep şöyle olmaz mı? Yenisi geldiğinde, eskisi hükümsüzdür. Eskisi iyiymiştir, hoşmuştur ama şöyle demiştir, böyle yapmıştır zamanında. 
Oysa yenisi öyle midir? Tazeciktir, henüz cillop gibidir! Ha… Bir de tam tersi vardır ki eyvah eyvah… ‘Gelen gideni aratır’ olayı! İnşallah öyle olmaz…

Neyse, Emir’le sadece seks değildi sanki yaptığımız. Birbirimizi uzun zamandır tanıyormuşuz da, delicesine âşıkmışız gibiydik. Adeta dans ettik yatay vaziyette.Vücudumun her bir zerresi, onunkiyle bütünleşmişti. Birbirine değmeyen tek bir nokta kalmamıştı. Şefkat, özen, dikkat ve enerji doluydu bedeni. Parmakları sanki aşk ile dolu birer şırıngaydı ve muhteşem dokunuşlarla bana enjekte ediyordu. İşaret parmağını vücudumda gezdirdiği yerler ürperiyor ve tuhaf bir şekilde rahatlatıcı masaj etkisi yapıyordu. Ayrıca da deli gibi ağlamak istiyordum. Doğrusu ben de anlamadım ne biçim bir his olduğunu. Ama Melis’e de oluyormuş, çok iyi bir seksin ardından ağlama hissi. Hahaha…
Neyse, o parmaklarıyla şifa dağıtan biriydi ve dokunuşları ilaç gibi gelmişti. Ay, ‘ilaç’ cuk oturdu hakkat o anı anlatmak için. Hahaha… Hiç bitmesindi. Öyle güzel öpüyordu ki, tansiyonum bir inip - bir çıkıyordu sanırım. Çünkü baş dönmesi hiç geçmedi. Fakat aynı zamanda da geçmesin istiyordum. O kadar yumuşak, o kadar hassastı ki, bedenimle beraber, beynim de boşalmıştı. Dünya güllük - gülistanlıktı. Çiçekler, börtü böcek ve yeryüzündeki bilumum yaratık güzeldi. Sinir, stres de neydi? Her türlü negatif düşünceden arınmış ki; bende pek olmaz ama sanki daha önce değilmişim gibi mutlu hissediyordum. Ama tuhaf bir mutluluk. Huzurlu ama buruk, sevinçli ama ağlamaklı… Bu adamla aramızda derin bir cinsel uyum oldu. Kolay kolay olmaz yani öyle herkesle.
 Bütün pozisyonları çok seviyorum ama Emir, şöyle tüm heybetiyle üstüme çıkıp beni ezerken, avuçlarının arasına aldığı suratıma ve dudaklarıma, nefes aldırtmadan öpücük kondururken, zaman böylece dursun istedim resmen. Hiç ama hiç bitmesindi…


Bu arada beynimizde yaklaşık on üç milyar sinir hücresi varmışmış. Her hücrede de bilmem kaç kilovoltluk enerji açığa çıkarmışmış. Hepsi birden enerjisini salsa, bir metropolün tüm elektriğini karşılarmışmış... O da bir şey mi ayol? Emir’le tanışmaları lazım. Adam beni iliklerime kadar aydınlattı be. Ondan sonra huzur içinde öl artık yani. Daha da üstüne bir şey yok.


Yani kuvvetli bir cinsel çekim hissettik, gittik seviştik diye nüfusumuza alacak halimiz yok tabi ama tüm bunları hissettiğim adamla da güzel bir ilişki yaşasam hiç fena olmaz… Ay…


............ ........... ............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet