Kategoriler

21 Ocak 2012 Cumartesi

Yalnızlığın Muhallebi Kıvamı'nda mısın?


                                                                       DUYURU

                                          Beyler... Can'ım FanFanlar...

Geçen aylarda, pek bir güzel hanım FanFan'a; Sayın Nazik Altınel'e, 'Yalnızlığın Muhallebi Kıvamı'nı hediye etmiştim, şifa niyetine okusun deyin...

Şimdi de siz beylerden bir FanFan'a isterim ki şifa olsun. O halde nasıl olacağını bi anlatıvereyim hemen;

Kıvamında yalnızlığınızı istediğiniz sayıda cümlede, içinizden geldiği gibi yazınız ve bana gönderiniz Can'ım FanFan'cağızım.
İster face'den mesaj ile isterseniz e-posta adresime tıklayıverin. Üşenmeyin. Tek bir cümle bile olsa, ruhunuzdan geleni yazıverin.
Ben de keyifle okuyayım ve birini seçivereyim de, gönderivereyim Muhallebi'yi...

Kıvamında yalnızlara, tadında yalnızlıklara
Şifa Niyetine



iklimdora@gmail.com
facebook.com/iklimdora



PS: 
Anacım hanımlardan daha üşengeçsiniz yahu... Hadi... 

5 yorum:

  1. Blogunuza nereden geldim ben de bilmiyorum, birkaç yazıyı okudum beğendim. Eminim kitapta da güzel şeyler vardır. Bu hala sürüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sürmekte. Lütfen yalnızlığa dair dilediğiniz cümlelerinizi gönderiniz.
      Keyifle okurum...

      Sevgiler ve Saygılar

      Sil
  2. kafeste bile kendinden kaçan kuş anlatamaz yalnızlığı, kendine göçmen kuştan dinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş Geldiniz, Sefalar Getirdiniz... 'Yalnız Kelimeler'iniz için teşekkürler. Bu sene de kitabımı bir hanım ve bir beyefendi okuyucuma hediye etmek isteğindeyim. İlginize teşekkür ediyorum.

      Saygılar

      Sil
    2. rica ederim.tesadüf eseri oldu, ama hoş buldum...

      Sil

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet