Kategoriler

3 Ağustos 2011 Çarşamba

SEKSİ - ÖZGÜR ve EĞLENCELİYİM, O HALDE ‘FEMME FATALE'İM!

Anacım Fransızcadan gelen bu sıfat-ı şahane, baştan çıkarıcı-seksi-gizemli kadın manasında. Şimdilerde ise,  -gizemli- kısmı kalkmış, eğlenceli-özgür eklenmiş buna... 
Düşündüm taşındım, bilmemkaç şık belirledim. Okursan, (ki keyfin bilir ama oldukça faideli bir yazı oldu yani, sen bilirsin!) adım adım “Famme Fatale” olma yolunda ilerleyeceksin ey okuyucu!

Ben famme fatale'im, ya sen? Ol, ol... J Tavsiye ederim. Pek zevkli. 
İçinde yoksa nah olursun da, işte belki biraz kasarak, biraz gererek, biraz ıkınarak olmayı deneyebilirsin diyeceğim...dim…vazgeçtim. 

Ayrıca seksi olacağım diye çırpınmanın manası da yok. Seksi olunmaz, doğulur bi kere, hıh! J Valla ya... Olmayan bir şeyi sonradan nasıl oldurucan anacım.Yok canım, olmadı, ııh...Çıkar o elbiseyi. Oranı buranı gösterdin diye seksi olunmuyor canım!

Şimdi, boşalt hafızayı, boşaldı mı? Hah… Doldurmaya başla tekrar… Okumaya başla, öğren ve uygula anacım:
(Başlamadan önce yanına çay – kahve – meyve suyu ve yahut isteğe bağlı bambaşka bi'şey al, yudumlarken daha güzel olur okuması… Atıştırmalık da olur… Mmm…nam nam nam…)

ADIM birdirbir: Seksapalite, öyle bildiğin gibi bir şey değil. Adamın şehvet duygularını uyandırmak manasında bir şey değil yani! Çekici ve dişi olacaksın evet ama hal ve tavırlarınla, asil duruşunla, bi bakışınla, bi sözünle, sıcaklığınla, karşındakine geçirdiğin hislerinle seksisindir. "Bakışından süzülen işvene kurban olayım" der şarkıda! Göğsünü-poponu-göbeğini-sırtını-bacağını açınca (ki en doğal hakkındır o ayrı!) sadece beyni yer değiştirmişlerin "seksi" kategorisine girersin ki o heriflerin seksilikten ne anladığını sadece Nuri Alço ve Coşkun bilir! O dudaklarını ağzından çıkacak güzel laflar için değil, fanteziler eşliğinde hayal ederek severler. Velhasıl güzelim; öyle sana öğretildiği ya da dayatıldığı gibi bir şey değil bu seksapalite teranesi...

Bir kere, erkekler için giyinmeyi bi bırak. Kendin için, kendi zevkin için, canının istediği gibi giyin. Bırak erkeği, başka kadınlar için de giyinme!  Ha, canın dekolte giyinmek istiyor, ala... Git giyin... Ama kendine giy! Kendini sevdiğin için, öyle mutlu olduğun için giy… Ha, bi de aynaya bak lütfen giyindikten sonra, sokağa çıkmadan önce. Kendi modanı kendin yarat bi kere. Ne o aynı fabrikadan çıkmış gibi diğerleri ile aynısın? Bir özelliğin, bir tarzın olsun yahu! İllaki havalı görünücem, süslü olucam diye ömrünü yeme! Valla… Kendin gibi, doğal at kendini dışarı. Rahat olduğun için de hareketlerin de daha rahat olacak, böylece daha seksi görüneceksin farkında olmadan.  Zati bu familyadaysan, salaş bi pantolon – t-shirt bile giysen seksi olursun. “Olmaya çalışma” yani özetle! Bir şey olmaya çalışma! Bir şeysen, bir şeysindir zaten! (Ne dedim lan ben?)

ADIM ikinci bilmemkaç: Bir gülümseyişin, neşeli tavırların olsun. Bırak kasılmayı, gerim gerim gerinmeyi… Ne itici bi hal, harekettir o öyle yahu? Rahat ol bi anacım… Bırak şu, kim bakıyor kim bakmıyor, aman da nası dursam da seksi görünsem, neremi neremi tavırlarını yahu! Ay… Allahın kastırığı?! Hah… Koyver gitsin anacım. “Ne hoş, ne doğal hatun “ desinler… Aman da yesinler… J Biraz kilon mu var? Dert değil. Herkes sıfır beden olacak diye bir kural yok. İnanma sen öyle her duyduğuna gördüğüne. Barışık ol kendinle. Kendinle barışıcan diye de abartma yemeyi – içmeyi ama. Acık mukayyet ol canım boğazına da. Aa… Ne diyordum, hah… Hem sen kendini beğenirsen, herkes de seni beğenir şekerim. Bu arada kendini beğen ama “Kendini Beğenmiş” olma e mi?!

ADIM üçüncü bilmemkaç: Bir ortama girdiğinde, gözler – kulaklar hep sende olsun diye yırtınma bi'şeyler söyleyeceğim, yapacağım diyerek. Çok sevimsiz oluyorsun öyle, biliyor musun? Bilmiyordun tabii. Bilsen ve kendini dışarıdan görsen kendinden tiksinir yapmazdın zati! Sakin… Cool… İkincil olmak, bazen göz önünde olandan daha çekici olabilir, yaa?! Acık eğlenceli ol anacım. “Bunu söylesem nasıl anlar, şunu yapsam karizma gider” gibi düşünme salak salak. Eğlen, eğlendir. Sal gitsin. Olumsuz bi'şey mi geldi başına, bi sakarlık mı yaptın? Güle oynaya anlat, dalga geç kendinle, herkesle beraber gül kendine! Kitap okumayı sevmiyor musun mesela? Seviyormuş gibi yapma! Biri sorarsa diye kitap, yazar ismi ezberlemeye çalışma. Sevdiğin şeylere yoğunlaş. Herhangi bir şeye kabiliyetin yok mu? Bunu rahatça ifade et gülümseyerek. Yeteneğin olan şeyleri öne çıkar. Anlat rahatça, eğlen…

ADIM dördüncü bilmemkaç: Yalnız başına ayakların üstünde durmayı öğren. Kap bi şekilde ekonomik özgürlüğünü. Ekonomik özgürlüğünü kapan, ergonomik özgürlüğünü de kapar! (Yaz bunu, iyi laf oldu!) Daha daha özgür olursun. Bunu bil de ona göre davran. Üzme beni! Bir erkekle var olmayı bırak artık! 'Erkek' pek hoş bir varlıktır elbet... Hepsi değil tabii ki de... Fakat bir adamın yardımına ihtiyacın yok “sen” olman için! Sen sen ol, sen seni bil sen seni, sen seni bilmezsen patlatırlar enseni… Hahaha… Vardı böyle bi tekerleme gibi bi'şey… Vardı vardı… J

ADIM kaçın beşi: Kendini sev ama fazla da önemseme. Bir işi yapıyorsan hakkat iyi yap, hakkını ver. Hakkı? Haklı! Neyse… Sen elinden geleni ardına koma, yap yapıştır, tak takıştır, sür sürüştür… Başkaları desin; “Vay be, ne hatun?! Hem çekici, hem seksi, hem akıllı, hem eğlenceli… Bravo!” Sen kendin de söyle kendin için. Evet  ama hani ince bir tül perde var ya, kendini bilmek ile ukalalık arasında? Hah… Bir taraftan diğeri görünür yani. O yüzden dikkatli ol. Bi anda antipatük olabülürsün. Bak sevimli sevimli söyledim lakin olunca öyle olmuyor! Olunca olmaması da ilginç bir kavram kargaşası tabii… Fakat oldu bir kere… Olsa da olmasa da, her şey masada! Ya…

ADIM bilmemkaçın altısı: Sürekli depresif, acıların kadını Bunalgül kıvamında dolanma. Yeter ya! Sıktın ama… Her şeyin bir çaresi var anacım. Bir ölüme bulunmadı çare. O da bulunamaz zaten. E, daha ne kasıyorsun gözünü sevdiğimin hemcinsi? Ölüm bu, giden dönmüyor evet… Biz de gideceğiz, n'apalım yani? Oturup her gün ağlayalım mı bi gün ölücez diye? Bir tek senin başına gelmiyor bu dünyada olumsuz şeyler. Ne insanlar var hayatında göremeyeceğin acıları yaşayan? Piii… Acık şükret! Kötülere bakıp, “Aman ne güzel iyi ki ben değilim” diyerek değil elbet. Nice işkence hayatı yaşayıp da hayata yine de gülümseyenleri örnek al. Ayıp ya, utan biraz. Ne bu surat? J Sinirlendim bak durduk yere şimdi yahu!

ADIM iklim: Senin adın ne?.. Ay,ne oluyo yav, bu adım o adım değildi be?!

ADIM adım Anadolu… Yok, bu da değil!

ADIM gibi biliyorum… Bi bok bildiğim de yok ya, neyse!

ADIM yedinin bilmemnesi: Bu son adım, sözün özü bölümü!
 Diyorum ki; özgür ruhunu koy çantana, eğlenceli halini de alıp yanına, öyle çık doğal ve seksi seksi sokaklara… Bakma ona – buna… Kendin ol, rahatla…

Artık sen de Famme Fatale’sin güzel okuyucu… Aferin.

Yakışıklı okuyucu isen; famme fatale olamazsın haliyle… Lakin seksi – özgür ve eğlenceli kadın kimdir, nasıldır, tanışmış oldun! Hadi gene iyisin. Hemcinslerinden bir adım öndesin! Bravo sana… Bu güzelliğimi de unutma, hadi bakayım... 

............ ................ .............. ............... .................









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet