Kategoriler

11 Ağustos 2011 Perşembe

İMZA GÜNÜ HATIRA ŞEYSİ! :)))



Haber bültenimize, İzmir'de  kanlı biten bir imza günü haberiyle başlıyoruz Sayın Seyirciler... 



  İzmir Yakın kitabevi'nde, yeni çıkardığı kitabı için imza günü düzenleyen ve hayranlarının coşkun tezahuratları arasında imza dağıtan yeni bitme yazar İklim Dora'nın, aniden kahkahalar atarak imza için kullandığı sıcak damgayla damgaladığı 27 hayranı, telef oldu sevgili izleyiciler.
 O sırada kapının önündeki yoğun kalabalığa gevrek satmaya çalışan  simitçi Hamdi  Sakingezer'in ambulansı araması ile Şişli Etfal'e kaldırılamayan mağdurlar, olay yerine 14 saat sonra ancak ulaşabilen ambulans hemşiresinin; 
"Biz bunları alamayız, yaralıları Malatya SSK ya götürün, ölüleri bırakın gitsin zati ölü gibi yatıyorlar." demesi üzerine apar topar Kayseri Eğitim Ve Araştırma Hastanesine kaldırıldılar. 
 Beyaz gömlek giydirilen Dora;
 "Beyaz giyme iz olur, siyah giyme söz olur..." diye bağırarak etraftakilere saldırmak istedi! Bunun üzerine kendisine sakinleştirici etki yapması için; 'le le le sakine' türküsü söylendi. Kıvama gelen Dora, "Muhallebim nerde? Muhallebimi isterim. Herkes beni hasta sanıyor ama ben yastayım. Ve fakat nedenini bilmiyorum. Hayranlarımdan özür diliyorum. Sanırım kendimde değildim. Hatta o sırada astral bi yolculuğa çıkmış da olabilirim. Zaten ben de ben değilim. Valla bak...  Hayat mı lan bu benimki?" diyerek gözyaşı döktü...
Etraftaki vatandaşların şaşkın bakışları ve sağ kalan hayranlarının çılgınca alkışları arasında uğurlanan Dora, 27 mağdur hayranı ve ebediyete intikal eden meftalar için lokma döktüreceğini, ancak istendiği takdirde keten helva da dağıtılabileceğini açıkladı...
 Dora'nın yayıncı ve menajeri Serkan Bey ise olayı şöyle değerlendirdi; 
 "Şaşkınlıktan 110 u aramışım. Tabii bunu anlamam biraz uzun sürdü. Zaten ben ne yaptığımı biliyor muyum? Mesela karşıdan karşıya geçerken de öylece atlarım yola, bakmam sağa sola ben... Geçen gün de İklim'le Gümüşsuyu'nda şeye gidicez... Ha... Pardon... Ne diyordum?... Evet... Aslında ben o sırada matbaacıyı arayacaktım ama pideci Osman abiyi aramışım yanlışlıkla... O da 'Sen ne diyosun bilader?' deyince uyandım tabii işe! Neyse...İtfaiyeci arkadaşlar da sağ olsun çok yardımcı oldular... 'Gelmişken beni de Montrö ye atıverin sevabına, baskıcıya uğrayacam, iyi olur' dedim... Kırmadılar...
 Burdan tüm İzmir itfaiyesi'ne teşekkürü bir borç bilirim. Ödeyeyim, çünkü ben borç sevmem. Gerçi borç yiğidin kamçısıdır fakat fazla kamçılanmak da iyi değil, reaksiyon oluşturabiliyor bünyede!"
 Konuşmasına; "İklim Dora yeni yazanlarımdandır, niye böyle bi'şey yaptı anlamadım?!" diye devam eden menajer; 
"Son isteği olan lokma için bizim Sadık abiyi aradım tornacı... Onun eniştesinin bi tanıdığı varmış lokmacı, ona söyliycez artık, dökücek en kısa zamanda! Mağdurlara "Geldi geçti sıkmayın canınızı" diyor ve ölenlere de sabır diliyorum! " diyerek gözyaşlarına hakim olamadı.  
 Onüçüncü kitabı "İsyanlardayım"ı Miami' deki "Lady Gaga Rehabilitasyon Merkezi"nde bitiren Dora, şu an evli ve iki çocuklu değil!... 




Ekranda, Dora'nın inzivaya çekildiği Miami'deki villasında, bir hayranı tarafından gizlice çekilen fotoğrafını görüyorsunuz Sayın Seyirciler...







 Şimdi Reklamlar... ... ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet