Kategoriler

24 Şubat 2012 Cuma

KİTAP HEDİYE KAZANAN BEYEFENDİ OKUYUCU HADİSESİ




Ben FanFan'ın güzel, yakışıklı, sevimli, zeki, sevgi ve saygılı, içten ve samimi olanını severim... :)))
Can'lar, Canan'lar...
Pek tatlısınız... Ne güzelsiniz...

Bir süredir, kitabımı sizlerden birine hediye edebilmem için, bana kıvamında yalnızlığınızı yazmanızı istediğimi duyuruyordum... Harikasınız...
Hepsi birbirinden hoş yazılar geldi... Seçim yapmak da zorlaştı tabii...
Ama takdir edersiniz ki kitap bastırmak epey alengirli ve zor bir iş.
O yüzden her birinize ayrı ayrı dağıtamayacağım... :)))
Birini seçebildim neyse ki...

Tam kıvamında anlattığı, tadında yalnızlığı ile bu kez de bir beyefendi
Güzel FanFan;  EFTAL GEZER...

Samimi ve içten satırlarını keyifle okudum... İyi ki varsın...

Şifa Niyetine Oku
İKLİM DORA

2 yorum:

  1. Hediyeniz tarafıma ulaştı. Çok incesiniz. Hediye paketi yapmanız da ayrı bir incelik.
    Okumaya başladım. Bir yandan kitabın satırlarında kaybolurken, bir yandan bu satırları yazıyorum.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum. Ben teşekkür ederim.
      Şifa Niyetine Okuyunuz.
      Sevgiler
      İklim Dora

      Sil

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet