Kategoriler

12 Şubat 2012 Pazar

KENDİME NOT:


Sabahın körü olmuş, hala pc karşısındasın. Kalk iki iş yap, işe yara... Aç karnını doyur.

 Yani karnını yarıp-açıp manasında değil! Acıkmış olan karnını...
Uyumadın tabii nicedir, kafa basmıyo artık... Ya da iyi kafa yapıyo bu insomnia...


Bir de Dysania var, bildin mi?
Hani uyumak, keyif yapmak, mızmızlanmak, bahaneler uydurmak suretiyle yataktan bi'türlü kalkamamak hali? (Ha... Öyle desen ya? ツ )
Hah... İşte böyle de sakat kafa! Ya yatmazuyumaz, ya da yatardakalkmaz! 
Yazın hava, kışın da yatağın ıscak deyin çıkamamak bi'türlü işin içinden?!
Soğuk havada daha fena tabii...

Hava da nasıl soğuk? Nasıl mı? İşte ben de onu soruyorum, nasıl soğuk? (Kış versiyonu)

Hava da nasıl sıcak? Nasıl mı? İşte ben de onu soruyorum, nasıl sıcak? (Yaz versiyonu)

Hiç çıkasım olmuyo dışarı ha... Valla. E, evde otur otur da olmuyo... Tabii...

Hayır, kısmetim bi yerlerde beni bekliyo ama evden çıkmazsam da nasıl görücek beni di mi ama? Müneccim mi ki adam da diyecek;
"Ha şurda, şu evde bi kadın var beni bekleyen, gideyim varayım kapısını çalayım, ruh eşimi alayım!"

Diyelim ki öyle dedi, bildi ve geldi çaldı fütursuzca kapımı...
Açmam ki... Tabii... Yok, öyle değil. Açarım tabii de...
Telefonsuz geldiği için açmam, yoksa koşa - döne - takla ata açarım!

Tabii canım, öyle pat diye gelinir mi? Davetsiz misafir sevmem!
Hayır madem her bi'şeyi bildi; huyumu ve telefon numaramı da bileydi, di mi ama?

İşte nerden nereye? Kendime not yazıyodum kalkayım şunun başından deyin,
Konu nere geldi? Hayat işte... 

Nerdeeen nereye? Ordan oraya savruluyoruz. Evet.
Hava da sıcak mı (soğuk mu) ne?
Yalnız rüzgar da öyle böyle savurmuyo ha, acayip. Yok, rüzgar 'yalnız' değil.

Niye de yalnız olsun ki canım koskoca doğada?

O değil de benim bi'arkadaşım var, yazık o yalnız. Valla... 

Niye de yazık olsun ki canım koskoca evde? 
Güzel öyle, iyidir iyi... Cillop... Mis... Oh...
Anacım Tv koltuğu - kumanda senin, wc - banyo senin, son ses müzik senin...
İstediğin zaman yatıp, istediğinde kalkıyorsun. İster dağıtıyosun, ister topluyosun.
Yemek yapma mecburiyeti yok üç öğün, her yer, her köşe senin...
Her ne kadar sadece bi tarafına kıvrılsan da, yatağın her iki yanı da senin.

Diş macununu ortadan yamultan biri yok. 
Kaybolduğu sanılan çorap tekleri yok alakasız yerlerden çıkıp bulunan... 
Deli misin, bak keyfine. Söyle kahya'na hizmet etsin sadece sana...

Ne lüzumu var şimdi bir eşin? Yok mu ayol hiç işin? (Kafiyeye bayılıyorum)

Dırdırı, vırvırı, aldısı, verdisi? Ne giydindi, nere gittindi, ne yaptındısı?
 'Yemek hazır değil mi?'si, 'TV'nin önünden geçmek zorunda mısın?'ı, 'Çay koydun mu?'su?

Yok efendim, meltem esintisinde sahilde el ele, kol kola, göz göze yürümesiydi? (Göz göze mi?)

Aman efendim, sarılıp kaynaşıp yanak yanağa film izleyip mısır patlangacı yemesiydi?
Yok, 'Nezle mi oldun sen, kıyamam. Sana bi'çorba yapayım mı?' demesi filan?
N'oluyoruz yani? Ne gereksiz şeyler? Bunlar için yalnızlığın muhallebi kıvamından vazgeçilir mi yahu? 

Öyle deme!

 Vazgeçmek zordur. Zor olanı başarmak da güçtür. 
Gücün yoksa, şınanay da yavrum şınaşınanay! Güçlü olmak lazım. 
Gücün kuvvetin yerindeyken çalışmak, yarınlar için çabalamak lazım.

"Gücün var mı sevgilim, derin sularda inci tanesi aramaya?" demezler mi adama? Derler!


Hayır yani, sevdiğim de bi'arkadaşım yani... Üzülüyo insan...


Yahu ben diyorum kendime; 'kalk şu meretin başından' diye, o hala vıdı vıdı peşinde!
Bi sus kadın... Yok onu sevmezmiş, yok bunu istemezmiş, aman efenim yalnızlık güzelmiş!...

Heheyyy... Kime ne anlatıyosun salak? Önce kendin inan sonra anlat pabucuma...

Hayır sabah sabah sinirlenmeyim diyorum, şunun yaptığına bak?

N'oluyo Lan? Kimle konuşuyorum ben? Abovvv...

Çok Yalnızım Lan










2 yorum:

  1. Kendinize sarılmayı öğrenmiş olmanız gerek.. Kollarınızla değil sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine ve yalnızlığına sarılamayan (kollarla değil!:) kimseye ve hayata sarılamaz (kollarla değil!:) Haklısınız.Lakin bunlar işin latifesi... Zaten "Kendi kendimizi seyredebildiğimiz tek aynadır yalnızlığımız"... Aynaya bakmak ve görmek gerekir hayatın kendisini... Yorum için teşekkürler... Saygılar...

      Sil

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet