Kategoriler

2 Haziran 2011 Perşembe

-Zırrr.... :)
-Aloo... Ah canım...Nasılsın? Ben de iyiyim sağol...(Tanıyo muyum yahu? Kim ki bu saatte?)
-.......
-A... 11 Haziran Cumartesi mi? Tabii biliyorum, şeycim... Ha... İklimcim (bu kim la?) İmza günün war!... Hım...
-.......
-Hıı... Ay gelmez miyim ayol? Bütün kitaplarını okudum! (Kim la bu kadın, Allaalla?)
-.......
-İlk kitabın??? Ha... Tabii canım, bütün yazılarını okudum yani diye şeyettimdi ben... Bayılıyorum sana. (Puhaha...Aha da şimdi bayılıcam!) Ay neydi  kitabının adı? Dur söyleme, dilimin ucunda...
-.......
-Ay dur... Bilicem, sus sus... :)
-......
-Ama ipucu ver sen yine de! Kendim de hatırlarım da, aklım oğlanda... Yoksa ohoo...Bendeki hafıza fil de yok! (Fil miydi la o?) Onu diycem, oğlanı okula şeyettiydim, o da tabii öğretmenine şeyetmiş...Ben de tabii kafa kalmadı...Yoksa...piiii...
-.......
-Hıı... Anladım...Hatırlıycam şimdi...Dur dur...Hııı...
-.......
-Ölümü ye söyleme... Bulucam, hırs yaptım... (?)
-.......
-Yalnız yalnız muhallebi yiyorum! Yok...
-.......
...Muhallebinin dibi mi tutmuştu ne? Iıh...
-.......
...Muhallebinin Yalnızca Kıvamında olanını Sewerim mi? O da değil! 
-.......
-Bulucam şimdi Allahının aşkına söyleme, bulucam! And verdim bak, günah...  (Nerden tanıyorum ki ben bu kadını acep? Dur dur, ayıp olmasın şimdi, oğlanın okuldan mı ki yahu? Ocakta da fasülye kaynadıydı, hamur olmasın!?)
-.......
-Ne?... Haa... Ewet, şimdi diyordum ben de "Yalnızlığın... ..."
-.......
- Hah... Yalnızlığın Muhallebi Kıvamı" diye... Hahaha... Ay, alemsin ayol, Allah seni napmaya? Güldürdün akşam akşam... ( :P)
-.......
-Ewet... Aldım ayol, almaz mıyım? İmza günü de alıcam iki-üç tane daha, seneye de okuruz! Sana imzalatıp, bizim şeye vericem birini hatta, hani şeye...bilirsin...komşuya...hah.. O da bayılıyo sana! Biz de ailecek bayılıyoruz zaten sana! Necip elinden düşürmüyo walla... (Hayatında kitap okudu mu acaba? Niye ewlendiysem ben bu adamla zaten? Odun geldi odun gidicek!)
-......
-Ne dedin canım, kaçırdım... Kapı çaldı da ona bakmaya gidiyorum bende... E, malum akşam oldu, oğlan gelicek, adam gelicek, yemek filan... Aa... Kaç olmuş saat hakikaten, görüyo musun sen?
-......
-Ayol açarım ben kapıyı mapıyı, sen anlat! (Öff...)
-......
-Ha... Telefona şeyettim zaten ben hatırlatmaya... Hatırlatınca, şey yapıcam ben, sen kafanı yorma... Aslında telefonun hatırlatmasının hatırlatmasına gerek yok da, işte bakma, oğlan... Kafa kalmadı ki?!
-.......
-Oldu, ben şey yaptım, aldım not... Hafızamda... 11 Haziran Cumartesi, Yakın Kitabevi... 14.00/16.00 arası... (Ay, bayılıcam... Amma uzattı ya...:)
-.......
-Yok, gelirim ben iki elim kanda olsa! Aa... (İki elim kan da olsa mı? :)
-.......
-Tamam canım görüşürüz 11inde... Hıhı... Saat 14.00-16.00 arası... Öptüm şeycim... Canım...Bye... (Kimle konuştum ki ben şimdi? Muhallebinin nesiydi ayol? Deli mi ne kadın?...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet