Kategoriler

10 Şubat 2014 Pazartesi

RÖPORTAJ

Benim de beğenerek takip ettiğim bir site olan;
          'Sözlerin Dünyası'  
ile gerçekleştirdiğimiz keyifli röportaj'ı paylaşmak istiyorum...

Şifa Niyetine Okuyunuz



 "Şu an hangi yayın organında yazılarınızı yazıyorsunuz?
 Facebook, Twitter gibi sosyal medyaları kullanıyor musunuz?
 En çok beğendiniz yazar kimdir?
 Yalnızlığın Muhallebi Kıvamı adlı kitabınızdan biraz bahseder misiniz?
 Genç yazarlara tavsiyeleriniz nelerdir?"

                    Sorularının cevapları burada:

              http://www.resadonya.com/iklim-dora-roportaj/

              http://www.resadonya.com/iklim-dora-roportaj/2/



           




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet