Kategoriler

15 Ekim 2013 Salı

Yalnızlığın Muhallebi Kıvamı'nda mısın? (II)

Geçen sene olduğu gibi, yine kitabımı siz değerli FanFan'larıma hediye etme derdine düşmüş idim cancağızım...

                                                            Veee...

YMK'yı şifa niyetine göndereceğimiz güzel FanFan'ı seçmiş bulunmaktayız. 
(Biz kimiz yav?  )

Bu senenin ilk YMK sahibi @Sena Gediz Uçan oldu.

Mail yolu ile gönderdiği yazısına istinaden yılbaşından sonra kendisine doğru yola çıkacak YMK.
Kargo bilgileri de kendisine ulaşacaktır.

Sayın Uçan, şifa niyetine okuyunuz efenim.
Sevgiler

NOT:
Bir diğer YMK ise söz verdiğim üzere RADYO1959 dinleyicisine gidecek inşallah.
https://www.facebook.com/groups/radyo1959/ )


Bkz: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=601540199902755&set=a.238865202836925.58025.174826165907496&type=1&theater

***

( Duyurumuz şöyle idi efenim:

Güzel Hanımefendi FanFan Nazik Altınel ve Beyefendi FanFan Eftal Gezer'e gitmişti YMK geçen sefer...
Ayrıca Fan Sahifemizin 100. FanFan'ı olarak Özlem Seven Hanımefendi'ye de göndermiştik efenim bir adet. (Niye 100. ise?  )

Şeker dağıtır gibi herkeslere bir kitap gönderebilsek keşke lakin mümkünatı yok tabii! I-ıh...

Kıvamında yalnızlığınızı istediğiniz sayıda cümlede, içinizden geldiği gibi yazınız ve bana gönderiniz Can'ım, Canan'ım FanFan'ım.

İsterseniz buradan veya
 dilerseniz 
e-posta adresimden ulaştırabilirsiniz bana yazdığınız satırları...
Üşenmeyin hanımlar, beyler... Tek bir cümle bile olsa, ruhunuzdan geleni yazıverin.
Ben de keyifle okuyayım ve birini seçivereyim de, gönderivereyim Muhallebi'yi...

Yılbaşına kadar seçim yapmış ve göndermiş olurum diye düşünmekteyim hediye kitabınızı anacım...

Kıvamında yalnızlara, tadında yalnızlıklara
Şifa Niyetine

İklim Dora
iklimdora@gmail.com
http://iklimdora.blogspot.com/2012/01/yalnizlik-bile-yalniz-degildir-ki-sen.html )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet