Kategoriler

22 Kasım 2011 Salı

KİTAP HEDİYE KAZANAN OKUYUCU HADİSESİ



Güzel, yakışıklı, zeki, sevgi ve saygılı, içten ve samimi, harika FanFanlar...
Can'lar, Canan'lar...
Çok tatlısınız... Ne güzelsiniz... 

Bir süredir, kitabımı sizlerden birine hediye edebilmem için, bana kıvamında yalnızlığınızı yazmanızı istediğimi duyuruyordum... Harikasınız... 
Hepsi birbirinden hoş yazılar geldi... Seçim yapmak da zorlaştı tabii...
Ama takdir edersiniz ki kitap bastırmak epey alengirli ve zor bir iş.
O yüzden her birinize ayrı ayrı dağıtamayacağım... :)))
Ben de zorlandım ama birini seçtim...

Tam kıvamında anlattığı puding tadındaki yalnızlığı ile
Güzel FanFan NAZİK ALTINEL...

Bayıldım... Çok tatlısın... Klavyenin hakkıyla kazandın... Üşenmedin, yazdın...
Samimi, dobra ve içten satırlarını keyifle okudum... İyi ki varsın...

Şifa Niyetine Oku
İKLİM DORA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet