Kategoriler

23 Kasım 2011 Çarşamba

Ben Yine...





Akşam oldu hüzünlendim ben yine

Eve geldim,mal gibi oturdum kaldım ben yine

Canım bi'şey istemedi, sütü diktim kafama ben yine

Gaz yaptı biraz, 'niye laktozsuz almıyom ki' dedim ben yine

Çamaşır yıkadım astım balkona ben yine

Film mi izlesem kitap mı okusam dedim kastım ben yine

Kastım kendime mi, mal mıyım kasıyorum dedim ben yine

Mal gibi oturduğumu hatırladım, bunaldım ben yine

Bi kahve koydum, çarpıntı yaptı daraldım ben yine

Çaya talim, baktım aynaya boktandı halim, sıkıldım ben yine

Uykum kaçtı, insom-nia uyuyamaz ki diye düşündüm ben yine

Oturdum yatağa mal gibi, baktım yanım boş, üzüldüm ben yine

Kalktım tartıldım kemiksiz iki kilo vermişim sevindim ben yine

'Aşk bu boru mu' dedim, kendime konuştum ben yine

Buzdolabının önüne dikildim tekrar tırtıkladım ben yine

Süt içmedim bu sefer, zaten şişmişim senin derdinle ben yine

Gözümü açtığımda küvetteydim, sızmışım ben yine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet