Kategoriler

31 Aralık 2010 Cuma

müjde !

"YALNIZLIĞIN MUHALLEBİ KIVAMI"     GELİYOR :)

2 yorum:

  1. Nihayet yazılarınıza kavuştuk..Yolunuz açık olsun bizleri kendinizden mahrum bırakmayın...Sizin gibi insanlarımızın çoğalması dileği ile..

    En kötü yalnızlık dostsuz kalmak bence...

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL DİLEKLERİNİZİ SEWGİYLE ALIYOR VE BİLMUKABELE DİYORUM... :)

    DOSTSUZ KALMAK PEK ACI VERİCİ BİR YALNIZLIK TÜRÜ... AMMA YANINDA BİRİLERİ OLDUĞU HALDE YALNIZ HİSSETMEK DE VAR... ÇOK ZORDUR! BU ARKADAŞINDIR, EŞİNDİR, KARDEŞİNDİR, DOSTUNDUR... YANİ SIFAT OLARAK ÖYLEDİRLER... GÖRÜNTÜDE YANINDADIR AMA AYNI ŞEYLERİ HİSSETMİYORSANIZ YA DA SANA BUNU HİSSETTİRMİYORSA SENİN HİSSETTİĞİN SADECE YALNIZLIKTIR...

    KİMSENİN RUHEN YALNIZ KALMAMASI DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Bendeniz

Fotoğrafım
Yazıyorum, paylaşıyorum... Hayatın sevmek ve inanmak olduğunu düşünüyorum... Az ve öz dostum ile kitaplarım olduğu sürece benden mutlusu yok... Dünyalıyım... İçi-dışı bir, özü-sözü bir olmak, istediğim...

Hürriyet Spoa

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Hürriyet